EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

Jag vill ha en italienare

1 kommentar

Om jag klarar av en ganska svår grej som jag har framför mig just nu, har jag beslutat att belöna mig själv med en kartmönstrad väska från Alviero Martini som jag har velat ha typ hur länge som helst.
Så om ni ser mig med en sådan över axeln i sommar vet ni att jag är både tuffare och smartare än man skulle kunna tro.

20130505-092844.jpg

20130505-092853.jpg
Bellar cirka 300 Euro, men om man slår ut det på antalet tillfällen jag kommer att använda den är den ju i samma prisklass som en H&M-tshirt.

One thought on “Jag vill ha en italienare

  1. Pingback: Försöker att inte skämma bort mig själv | EvaEmma.se

Kommentera

