EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

Rädda Chucky, död eller levande!

Lämna en kommentar

Har tappat bort min ständige följeslagare och gode kamrat Chucky, någonstans i mellan-Europa (heter det ens så, mellan södra och norra liksom?).

20130506-125253.jpg
Sorgen är naturligtvis stor, men jag sätter mitt hopp till att den som hittar henne tar väl hand om henne alternativt återlämnar henne till mig.
Jag kan köpa en ny, likadan, här, men det blir naturligtvis inte samma sak…

Kommentera

