EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

Länge leve EvaEmma!

Lämna en kommentar

”Du kommer att leva länge, du” sa en kompis av norrländskt ursprung och vidskeplig sort till mig en gång när jag klev in i ett rum samtidigt som ett samtal om mig pågick därinne. (Det var lugnt, de sa bara snälla saker.)
Hon hade helt rätt i det, jag kommer att leva länge, men inte för att människor ofta pratar om mig utan för att jag är bra på att ta hand om min kropp och min själ.
Motionerar, äter ordentligt och gör saker som jag trivs med tillsammans med människor som jag trivs med liksom.
Dessutom äter jag vitamintillskott och extra kalcium varje dag, och vilar när jag är trött.
Idag köpte jag en ny sorts C-vitamintabletter som jag aldrig har haft förut.

20130515-144541.jpg

Kommentera

