EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

Cirkel, triangel, streck och prick…

Lämna en kommentar

Hade tio minuter över i solen idag, så jag klickade mig in på Mensas onlinetest.

20130922-123025.jpg

(Obs! Eftersom så många människor, av allt att döma med lägre intelligenskvot än jag, stal den här bilden från min blogg, har jag idag, den 22 september 2013, märkt den med mitt namn och min webplats. Shame on alla som försökte spela smartare än de är genom att sno mitt resultat!)

Kommentera

