EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

Min favvofrisyr

Lämna en kommentar

Jag blir alltid så himla glad när någon frågar hur jag har gjort mina frisyrer (behärskar bara ungefär tre till fullo utöver hästsvans och fläta och sådant, men dem är jag i gengäld tämligen skicklig på att få till).
Det är liksom det allra snällaste man kan säga till en tjej, bortsett från ”ät lite mer choklad”.
Min favvo just nu och sedan något år tillbaka är en som jag lärde mig på Youtube, och jag delar så gärna med mig…

(Jag använder dock ingen ”padding”, utan bara ett vanligt hårspänne som jag sedan formar håret runt. Det går snabbare och blir fluffigare.)

Kommentera

