EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

Bara några lådor till…

Lämna en kommentar

Min ursprungliga tanke med Tebbes Trubbel var att den skulle säljas på nätet (det är ju så smidigt med Bokus, Adlibris och så där) och de bokhandlar som eventuellt vill ha den i sitt sortiment. (Förlåt, jag har dålig koll på det sistnämnda, men tror att några välsorterade butiker har den slash beställer hem den när någon frågar efter den.)

Och så tänkte jag att jag inledningsvis skulle kränga några via Facebooksidan, och därmed hålla mig med ett litet lager hemma i lägenheten.

Men så var det så himla kul när beställningarna började trilla in via Tebbes Facebooksida, till mig, personligen, och jag gillar verkligen att sitta och pyssla med paketering och adressering på kvällarna, det peppar och inspirerar mig, så när det lilla lagret tog slut (oväntat snabbt, smickrande nog) fyllde jag på det en gång, och en gång till. Och sedan igen och igen.

Och nu tänker jag mig faktiskt att jag ska fortsätta på det sättet, att distribuera böcker från vardagsrummet, så det är fritt fram att köpa ungdomsboken Tebbes Trubbel via Facebook.

Skicka ett meddelande HÄR och ange adress samt hur många böcker du vill ha, så får du ett svar med betalningsinformation och boken på posten inom några dagar.

Priset är 155 kronor inklusive inrikes frakt.

   
    
 

Kommentera

