EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

Ingefäragodis

Lämna en kommentar

Jag är den första att fnysa hånfullt åt ekologisk vegankost (får ofta svårkontrollerade cravings efter köttfärs eller rå lax, och är övertygad om att det är min kropps sätt att tala om för mig att jag verkligen behöver sådant i kombination med choklad, kex och annat som alla andra är rädda för, för att säkra mitt välmående och min allmänna överlevnad), men herrejesus (som man säger i mina småländska uppväxttrakter) vad Renée Voltaires påstått jättenyttiga ingefära-tuggisar med mango är goda!

De har nästan helt konkurrerat ut sorten som jag brukade käka tidigare ur skafferiet.

  

Kommentera

