EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

Mitt Stockholmshem

Lämna en kommentar

Ytrenoverar lite hemma, och hade långt framskridna planer på att äntligen göra verklighet av min mångåriga dröm om en svart huvudstadssilhuett, inkluderande Stadshuset, Västerbron, Globen, Klarakyrktornet, Kaknästornet, biblioteket på Sveavägen och allt det där, på en klarblå vägg med stjärnnatthimmel närmast taket, tills jag upptäckte den här tapeten.

 

Sedan fick jag syn på den nedan, och blev alldeles varm av samma känsla som jag hade när jag och mina syskon såg introt till SVT’s Skymningssagor när jag var liten.  

Ska försöka bestämma mig, snarast.

Kommentera

