EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

Känguruschampo

Lämna en kommentar

Eftersom jag är från Småland köper jag mitt schampo och balsam i storbulk från Bluestore, men jag vill inte släpa omkring på de treliterspumpflaskorna när jag är på resande fot. (Och vem ägnar egentligen tid och energi åt att ställa sig och slabba med att hälla över hygienprodukter och krämer i sådana där pyttesmå reseförpackningar? Vem?)

Stoppar i stället ned Aussie Miracle Moist Schampo och den tillhörande treminutersinpackningen i väskan, och njuter sedan av att gå omkring i ett moln av 80-tals-bubbelgum-doft.

 

Aussieprodukter är de bästa budgethårprylarna jag vet, tillsammans med Bamboo-hårspray från Fructis.

Kommentera

