EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

Varmt om öronen

Lämna en kommentar

Mina metallicblå Sonylurar är helt klart en av de ägodelar jag uppskattar mest.

Jag har dem på mig i genomsnitt fem timmar varje dag (det gör högst sannolikt inte den tinnitus jag ådrog mig som flygvärdinna på en SAAB340 i min ungdom bättre, men lindrar den för stunden) när jag lyssnar på Storytel eller Spotify, och tycker att de har bättre ljud än flera av de ”lyxlurar” mina kompisar har investerat tusenlappar i och låtit mig testa.

Mina kostade ungefär 250 kronor och har överlevt en ganska omild behandling i mer än ett år nu.

Rekommenderar dem varmt, särskilt tillsammans med Tebbes playlist som du hittar på hennes Facebooksida.

  
  

Kommentera

