EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

Kärlek

Lämna en kommentar

Älskar den här Eldkvarntexten!

Lyssnade på den hela förra vintern och påmindes nyss om dess inneboende genialitet, lade till den i min playlist ”februari 2016”.

Jag döper alla mina playlists efter tidpunkten vid vilken de bor i mina lurar, och kan därmed göra en tidsresa i mitt känsloliv med hjälp av några Spotifyklick.
Det är väldigt användbart när man skriver, och ett enkelt sätt att konstatera att det inte var bättre förr i något annat avseende än möjligen just musikaliskt.

 

Kommentera

