EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

Vassa klor

Lämna en kommentar

Jag tycker att det är viktigt att ha välskötta naglar, men är tyvärr alldeles för fumlig för att fixa mina egna med tillfredsställande resultat.

En kompis hade gjort en gelishmanikyr på NH Nails nyligen, och det oklanderliga resultatet väckte avundsjuka hos mig så till den milda grad att jag beslutade att göra utrymme i månadsbudgeten för en sådan utsvävning (brukar gå till budgetalternativet Five Five Nails annars, eftersom jag är besatt av lägenhetsamorteringar, buffertsparande och nya kläder) och sedan gestikulera extra ivrigt med händerna i ansiktshöjd under den närmaste framtiden.

Hur mina naglar brukar se ut:

  

 Hur de brukade se ut tills jag accepterade min ålder för ungefär ett år sedan:   
    
    
   
Hur jag tänker mig att de ska se ut i framtiden:

   

 
De två sista bilderna kommer från NH Nails Instagram.

Kommentera

