EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

West end girl

Lämna en kommentar

Den här klänningen köpte jag på Phase Eight för ungefär ett år sedan av den enkla anledningen att jag gillar mönstret, men det bästa med den är egentligen att den skapar en optisk illusion av att jag har jättesmal midja.

Tyvärr har jag bara haft tillfälle att använda den en gång (på en nära väns bröllop), men i eftermiddag får den hänga med till Lyceum Theatre tillsammans med en mörkblå pashmina och mina femtiotalsstajldojor som jag fyndade på Zalando ganska nyligen.

Ser verkligen fram emot att se musikalen Lejonkungen, och känner mig som en extra bonus väldigt snygg på vägen dit.

  

Kommentera

