EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

Ett svårt beslut…

2 kommentarer

Eftersom jag som sagt är en arbetare med ett riktigt jobb, och inte har några barn eller kreditkortsskulder, kan jag unna mig lyxiga klädinköp ganska ofta, och just nu har jag långt framskridna planer på att köpa en sådan där magisk dräkt från DvF (Diane von Furstenberg, förklarat för alla oss som inte växte upp i borgarbrackehem) som jag har provat flera gånger och ser mycket längre och smalare ut i än vad jag egentligen är.

Vill dock först rådfråga mina kvinnliga läsare, och andra som kan tänkas ha en vettig åsikt, om vilken färg jag ska välja.

Är mest förtjust i den klarblå, men kan se fler användningstillfällen för en svart, och tror att jag skulle kunna passa ganska bra i den rosa…

Vilken tycker ni att jag ska välja?

2 thoughts on “Ett svårt beslut…

  1. Absolut den översta blå!! Underbar!
    Du skulle se helt smashing ut!
    Kramis Anna

Kommentera

