EvaEmma.se

Idrottsromaner för gymnasieåldern

”Jag behöver inget gym, jag är författare!”

1 kommentar

Idag har jag burit böcker.
Och postat böcker.
Och burit böcker igen.
Vägt böcker, frankerat böcker och sedan burit böcker igen.

Tebbes Tvivel kommer till Sverige i kartonger från andra sidan Östersjön, och varje kartong innehåller 20 böcker.

Jag har mig ett kärt besvär med att stuva ned dem i postens mindre kartonger och skicka dem till mina läsare, och om du vill köpa boken direkt av mig i stället för på Bokus.com eller Adlibris.se kan du göra en beställning via meddelandefunktionen på Tebbes Facebooksida, så får du den i brevlådan inom några dagar.

Priset är 155 kronor inklusive porto inom Sverige, och du betalar med Swish.


One thought on “”Jag behöver inget gym, jag är författare!”

  1. Pingback: Om Tebbes Tvivel | EvaEmma.se

Kommentera

